Nástroje pro odhalování a prevenci nesrovnalostí
Hledáme řešení, které rozšíří možnosti stávajících systémů používaných ve skupině ORLEN a umožní vyšší úroveň detekce a prevence škodlivých činností, které se mohou vyskytnout při transakcích v maloobchodní síti. Řešení by mělo obsahovat samoučící mechanismy.
Nástroje pro měření pozornosti v oblasti marketingové technologie
Hledáme řešení, které umožní měřit a analyzovat míru pozornosti u reklam. Řešení by mělo poskytovat komplexní hodnocení kreativních materiálů pro účely optimalizace a zároveň zohledňovat prvky sledovanosti a bezpečnosti značky.
Nástroje ekonometrické analýzy v oblasti marketingové technologie
Hledáme řešení, které umožňuje ekonometrickou analýzu v souvislosti s plánováním marketingových kampaní. Systém by měl umožňovat vytváření ekonometrických modelů (automaticky, ručně i prostřednictvím systémů, které vycházejí z distribuovaných databází).
Programatické reklamní nástroje pro televizi a rozhlas v oblasti marketingové technologie
Hledáme systém, který umožňuje přizpůsobení reklamy pro konkrétní publikum v televizních a rozhlasových kanálech.
Nástroje pro analýzu marketingových dat
Hledáme marketingově technologické (MarTech) řešení, které umožňuje shromažďovat a analyzovat rozsáhlé soubory dat (včetně marketingových dat) a usnadňuje plánování a optimalizaci marketingových výdajů.
Nástroje pro analýzu dat za účelem reportingu v oblasti marketingové technologie
Hledáme nástroje založené na umělé inteligenci, které umožňují agregaci marketingových dat z více zdrojů souvisejících s komunikačními strategiemi pro účely tvorby reportů a prezentací.